Hate-ul de luni: Monstrul şi diva din tren – “Marea” problemă CFR

În urmă cu vreo săptămână, mă plimbam, plictisit, prin news feed-ul de pe Facebook şi la un moment dat remarc o postare care a fost share-uită de mai multe persoane din lista mea de prieteni. Aparent era vorba despre un conflict, dar n-am avut răbdare să trec prin toată postarea duduiei, am citit-o mai mult pe diagonală şi când mi-am dat seama că nu este vorba despre un viol, un act de pedofilie sau nici măcar o palmă dată de un bărbat unei femei am închis. “Evenimentul” a prins proporţii, căci multe aşa-zise feministe de pe Facebook s-au activat şi au distribuit postarea în draci.

Pe scurt, este vorba despre o tipă cu progenitura, care ar scrie pentru revista Elle, fapt ce este irelevant în tot acest “scandal”, care, susţine ea, ar fi fost agresată verbal de un “monstru” într-un tren CFR. Totul frumos, multe femei, dar şi bărbaţi se pişau pe cel numit Geo Scripcariu, violentul agresor. Până când a venit şi răspunsul acestuia, sub forma unui interviu. Respectivul şi-a prezentat versiunea lui, iar singurul lucru cert care poate fi spus este că tipa respectivă a fost numită “nefutută” de “monstru”. Detaliul interesant este plasat de soţia lui Scripcariu, care recunoaşte că soţul ei şi respectiva femeie din tren se cunosc. În consecinţă, un conflict, probabil reaprins, între doi (foşti) prieteni/amanţi/vecini de bloc a ajunsă să domine pentru câteva zile news feed-ul pe Facebook şi să lase falsa impresie că aşa se întâmplă în trenurile CFR. Personal, povestea ei mi se pare cusută cu aţă albă. În trenurile aglomerate (ambii admit că au fost) sunt cel puţin doi poliţişti care se plimbă prin vagoane, în general îi vânează pe cei fără bilet, dar există. Dacă tu eşti mai sensibilă sau într-adevăr eşti agresată, te duci la ei, nu stai să faci poze pentru Facebook.

Adevărata problemă este faptul că există un alt caz în care nişte nulităţi sunt promovate pe reţelele sociale, pentru că, bineînţeles, acum s-au creat două tabere. Ca o paranteză, am fost agresat verbal pe parcursul călătoriilor mele cu trenul, dar nu aceasta a fost cea mai mare problemă. Sunt o mulţime de elemente care deranjează realmente mersul cu trenul, începând de la modul de vânzare al biletelor până la mizeria din tren, faptul că de multe ori prizele nu funcţionează, că nu există săpun/hârtie igienică/apă la toaletă, igiena propriu-zisă din toaletă, chiar uneori NU EXISTĂ UŞĂ la toaletă. Presupun că dacă aş pune o poză cu o uşă ruptă nu aş strânge 10,000 de distribuiri, aşa cum are doamna la postarea cu “monstrul”.

În final las un comentariu de la postarea respectivă, care mi s-a părut amuzant.

Pensat excesiv + epilat picioare + pozitia expansiva + atitudinea mult studiata in oglinda = narcisism la patrat => sociopat.

Leave a Reply

